ОБЩЕСТВЕНИТЕ НАГЛАСИ КЪМ УПРАВЛЯВАЩИТЕ

Маркетинговата агенция Алфа рисърч публикува проучване от което става ясно, че „скандалите от първите месеци на годината са нанесли сериозни поражения върху имиджа на управляващите“.

Периодът на криза е този, в който най-добре се определя успехът или провалът на управляващите. Тогава имиджът може да бъде изграден светкавично и със същата бързина да се срине.

Показателно е, че събитията през януари и февруари, които са оценени най-негативно от анкетираните, са ръстът на цените на хранителните стоки (80%) и скандалите с разпространените в публичното пространство записи на разговори на Ваньо Танов с Бойко Борисов  (47%) и с депутати и министри (42%). Точно на другия полюс, (адекватните действия по време на криза за изграждане на положителен имидж), е събитието при което бяха евакуирани желаещите да се върнат от Египет български граждани (64%).

 

About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on февруари 27, 2011, in ОБЩЕСТВО. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: