ОБЩЕСТВЕНИТЕ НАГЛАСИ КЪМ УПРАВЛЯВАЩИТЕ
Маркетинговата агенция Алфа рисърч публикува проучване от което става ясно, че „скандалите от първите месеци на годината са нанесли сериозни поражения върху имиджа на управляващите“.
Периодът на криза е този, в който най-добре се определя успехът или провалът на управляващите. Тогава имиджът може да бъде изграден светкавично и със същата бързина да се срине.
Показателно е, че събитията през януари и февруари, които са оценени най-негативно от анкетираните, са ръстът на цените на хранителните стоки (80%) и скандалите с разпространените в публичното пространство записи на разговори на Ваньо Танов с Бойко Борисов (47%) и с депутати и министри (42%). Точно на другия полюс, (адекватните действия по време на криза за изграждане на положителен имидж), е събитието при което бяха евакуирани желаещите да се върнат от Египет български граждани (64%).
Posted on февруари 27, 2011, in ОБЩЕСТВО. Bookmark the permalink. Вашият коментар.
Вашият коментар
Comments 0