ОБЩЕСТВЕНИТЕ НАГЛАСИ КЪМ УПРАВЛЯВАЩИТЕ

Маркетинговата агенция Алфа рисърч публикува проучване от което става ясно, че „скандалите от първите месеци на годината са нанесли сериозни поражения върху имиджа на управляващите“.

Периодът на криза е този, в който най-добре се определя успехът или провалът на управляващите. Тогава имиджът може да бъде изграден светкавично и със същата бързина да се срине.

Показателно е, че събитията през януари и февруари, които са оценени най-негативно от анкетираните, са ръстът на цените на хранителните стоки (80%) и скандалите с разпространените в публичното пространство записи на разговори на Ваньо Танов с Бойко Борисов  (47%) и с депутати и министри (42%). Точно на другия полюс, (адекватните действия по време на криза за изграждане на положителен имидж), е събитието при което бяха евакуирани желаещите да се върнат от Египет български граждани (64%).

 

Реклами

About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on февруари 27, 2011, in ОБЩЕСТВО. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google+ photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google+. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: