АМ-АМ, ТВ КИЛОГРАМ

Позиционирането на нездравословни продукти влияе положително върху потреблението им

Позиционирането на нездравословни продукти влияе положително върху потреблението им. Сн. Guardian

При позиционирането на продукти възникват важни въпроси: Какви стоки и услуги ще се позиционират, по кое време, в кои предавания (филми за над 12 годишни, детски, смс игри). Във Великобритания освен, че се забранява позиционирането на алкохолни напитки и хазартни игри, не могат да се показват и вредни храни като чипс например.

У нас, забрана за реклама и позициониране на вредни храни не е предвидена в измененията на Закона за радио- и телевизия (ЗРТ). Няма и обществена реакция по въпроса. Сякаш тя не е от същото значение както и въвеждането на ГМО? На този фон ненаказано, от месеци, в централно тв време, се върти рекламен спот който подтиква към онлайн залози. Виж „БЕКЕР В ДЪРЖАВАТА НА ПРОСТИТУТКИТЕ“. Реакция също няма.

About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on февруари 4, 2010, in МЕДИИ, ОБЩЕСТВО. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: