НАЙ-ДОБРИТЕ PR СЪВЕТИ НА СПЕЦИАЛИСТА

https://i0.wp.com/www.bookbg.net/wp-content/uploads/2009/10/pr.jpgЗа политиката: При повечето избори вие можете да разчитате на 40 процента гласоподаватели, които са на ваша страна, и 40 процента срещу вас. Да спечелите колебаещите се 20 процента, е това за което служи публик рилейшън.

ВСЯКА PR СТРАТЕГИЯ ТРЯБВА ДА СЕ НАСОЧВА КЪМ ЧЕТИРИТЕ М: мисловната сила, мощта на човека, механиката и материалната подкрепа.

ТЕОРИЯТА за упоритостта: Може да промените нагласите на милиони, но е невъзможно да промените нагласите на един човек.

Как се ОПРАВДАВАТ ВИСОКИТЕ ТАКСИ: На базата на латинската фраза quantim meruit (толкова много, колкото човек желае).

Човекът или корпорацията са много по-склонни да направят това, което ги съветвате, ако им вземате високи комисионни, отколкото, ако им вземате малко пари.

БЛАГОДАРСТВЕНИТЕ ПИСМА СА ДОБРА ИДЕЯ: Фактът, че повечето хора вече не ги пишат, е най-съществената причинавие да ги пишете. Ако го правите, това ви превръща в специален и получателат ви запомня.

За НАЙ-ДОБРИЯТ НАЧИН ДА СПЕЧЕЛИТЕ НЯКОГО: Много е лесно да спечелите приемане на вашата гледна точка, като цитирате уважавани авторитети, излагате причините за вашия възглед и се позовавате на традициите, а не като казвате на някого, че греши.

НАЙ-ДОБРИЯТ НАЧИН ДА ПОЛУЧИТЕ РАБОТА: Проучете сферата на дейност, сведете избора си до една или две фирми, начертайте план за подобряване на бизнеса им, представете плана си пред висшите мениджъри и пишете достатъчно писма, така че човекът да ви запомни, но не толкова, че да иска да ви забрави. Искайте заплатата, която смятате, че заслужавате, и помнете, вие не просто си търсите работа, вие искате да направите кариера.

НАЙ-ДОБРОТО СЪОБЩЕНИЕ ЗА МЕДИИТЕ: Всяко изречение трябва да се състои от не повече от 16 думи и само от една идея.

НАЙ-ДОБРОТО МЯСТО ЗА НАМИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ: Обществените библиотеки

НАЙ-ДОБРАТА ЗАЩИТА СРЕЩУ ПРОПАГАНДА: Повече пропаганда

КАКВА Е ИСТИНСКАТА ЦЕЛ НА PR: Това е като да играеш билярд, където удряте топката, за да отиде към ръба, противоположен на дупката, а същност целта ви е да я вкарате директно в дупката.

Източник: кн. „Бащата на PR-а“, Лари Тай

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ca/Edward_Bernays.jpg/160px-Edward_Bernays.jpg
Едуард Бернайс

Едуард Бернайс, заслужил призванието си, допълва: „Чета „Playboy“ поради същата причина, поради която чета „National Geographic“. Обичам да гледам места, които никога няма да посетя“.

About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on януари 10, 2010, in ЛИЧНОСТИ И ТЕНДЕНЦИИ., PR. Bookmark the permalink. 1 коментар.

  1. Полезно и ясно!

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: