COPY-PASTE С ЛЕКИ РЕДАКЦИИ С ЛОГОТО НА VIVA COM

Официалното представяне на логото на "Виваком"

След като БТК и „Вивател“ обявиха, че прекръстват обединението си на „Виваком“ (http://vivacom.bg/) и сменят логото си, в интернет-чатове и форуми се появи линк към страницата на едноименната компания „Виваком“ (http://www.vivacom.com/EN/), която се занимава с уеб дизайн и интернет-базирани продукти от 20 години.

Логото на едноименната британската компания

Логото на телекома „Виваком“ е изработено от рекламната агенция „Пъблисис Марк“, която от 1 юли т.г. пое всички задължения по креативното представяне на телекомуникационната компания.

Ето по-интересните мнения в интернет пространството:

„Така наречените професионалисти в българските маркетингови агенции са обикновени скубли и мухльовци, учили в нови български университети.“

„Има си и разбиращи хора, но явно не са от „Публисис Марк.“

„Проблемът на родните агенции е че имат интернет.“

„Чудя се дали шефът на агенцията просто се е предоверил на „професионалистите“ от маркетинг отдела.“

„Безподобно и грозно творческо падение“.

„Абе тия мислят ли. Имат ли и грам акъл – да копират и за това да печелят и пари.“

„Ще падат глави в тая рекламна агенция.“

„Това не им стига. Срамът и посрамването на останалите рекламни агенции остава.“

Според мен, проблемът за в бъдеще е, че клиентите и партньорите на компанията винаги ще я обвързват с този гаф. (Независимо от решението на собствениците на „Виваком“ да оставят или променят логото.) Ествествено, британската компания може да предиви претенции и заведе дело по Закона за авторското право заради приликите във фирмения знак. Има правното основание.

About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on септември 14, 2009, in КОЙ ОТ КОГО Е КРАЛ?!. Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Тцтц… поне да бяха сменили цветовете. Почти мога да се хвана на бас, че са със същите кодове.
    Освен визуално, логото е и със същото име… просто си плачат за съд!
    Какво им пречеше да си останат Vivatel?

  2. Доста дълго се очакваше въпросното лого и новата визия на компанията след като КЗК разреши сливането. Не само, че то не е кой знае какво, но се оказа и взаимствано. И очевадно – 1:1. Поне да се бяха постарали малко! С подобни действия рекламните агенции у нас единствено подбиват имиджа си.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: