ЕТИЧЕН КОДЕКС ЩЕ ОБЛИЧА ГОЛИТЕ ЖЕНСКИ ДУПЕТА В РЕКЛАМИТЕ

Търговската комуникация не трябва да показва прекалена еротика и да промотира прекалена податливост на сексуалността чрез изобразяване на насърчаване и готовност за секс, разголване на човешкото тяло по неподходящ начин и не трябва да представя продукта като средство за отстраняване на сексуални бариери. Това е записано в проекта на етичен кодекс, който се обсъжда сред рекламните агенции, рекламодателите и медиите и трябва да бъде приет до края на 2009 г. Кодексът е създаден от независимия Национален съвет за саморегулация. Правилата в етичния кодекс ще бъдат задължителни за всички, които са го подписали.

Този тип реклами ще са табу за подписалите Кодекса

Това ще означава също, че догодина „Сезонът на дините“ ще бъде просто Сезон на въздържанието. Самолетът ще можем да вдигаме само с добрия стар керосин, а рекламните спотове на водка „Флирт“ най-вероятно ще се превърнат в консервативни послания отправяни от девственици. Ето го и самия Кодекс, който ще облича пищните женски форми:

About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on август 12, 2009, in ЗАКОНИ, МЕДИИ, РЕКЛАМИ, СЕКСЪТ И РЕКЛАМАТА. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: