FACEBOOK ИЛИ ADBOOK?! ИГРА НА САМОЛИЧНОСТ

Коя марка питие ти подхожда? Кой модел GSM трябва да си купиш?

Това са незначителна част от тестовете които всеки от нас, от скука или за забавление решава. След което публикува отговорите на началната страница на социалната мрежа, така че те да са видими за всички наши приятели. Нататък по веригата – рекламата се пренася със светкавични темпове и благодарение на ефективната форма се насажда трайно в съзнанието ни. Преди изборите, PR-ите на отделните политически партии също заливат като цунами посетителите на сайта. Целите, заради които и папа Бенедикт ХVІ-ти ще си създаде скоро профил във Facebook, вероятно оправдават средствата, но цената може да се окаже собствената ни самоличност.

От друга страна, безразборното поднасяне на информация, била тя политическа или обществена, неминуемо ще доведе до случаи като този с Първа инвестиционна банка (слуховете преди време за фалита на финансовата институция).

И ако утре прочета или науча от някъде, че моето име е замесено в корупционен скандал или някаква друга афера, единственото което ще мога да направя е да отричам упорито, без дори да имам възможността да осъдя автора скрит зад моята снимка, профил и лични истории.


About Мариян Томов

The point of view which nobody else reveals

Posted on май 19, 2009, in КОМЕНТАРИНИ, МЕДИИ, ОБЩЕСТВО, РЕКЛАМИ. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: